Nişanlandım..

Ne çok zaman geçmiş yazmayalı..Son bi kaç gündür özellikle bugünü bekledim tam 5 ay  sonra el atmış oliyim diye..Bunca zaman neden ilgilenmediğimse nişanlanmanın verdiği bir koşturmacayla vakit ayıramamam..Evet nişanlandım,sadece nişanlanmadım aslında hayatımda birçok şey değişti. Genel olarak olumlu değişimlerdi bunlar. Şuan hayatımdan memnunum.Psikolojik olarak hazır hissetmediğim için de bloguma el atmadım.Gerçi ben maymun iştahlıyımdır ama bırakmıcam blogumu..Her ne kadar yazmasamda sürekli aklımdaydı çok arabesk olmuşum yazılarımda sanki.Öncelikle bunu değiştirmeye ve aktivite katmaya bir konu üzerine yoğunlaşmaya karar verdim. Karar verdim fakat seçemedim..Bu nedenle beni yansıtan her konuyu işlemeye karar verdim. Araştırmalarım da oldu tabi..Bana farklı fikirler veren bloglar oldu.. Umarım güzel bişeyler çıkar..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İncir Reçeli 2

Rebul Kolonyaları

Succulent ve Kaktüs Dikimi