İtiraf

Bu arada bi itirafta da bulunmak istiyorum. Çünkü kendimi çok kınadım.. Kaç senedir bir kitabı sürekli elimde gezdiriyorum. Ne zaman kitap okumak istesem ilk ona başlıyorum şöyle bi 70-80 sayfa okuyorum bırakıyorum. Başka bi kitap okuyorum 1 haftada, 10 günde,15 günde bitiriyorum ama o kitap kalıyo. Tekrar bi okuma şevki geldiğinde tekrar elime alıyorum  ve baştan başlamak üzere takribi aynı sayfa sayısı kadar okuyup bırakıyorum artık ezberledim kitabın ilk 60 sayfasını.. Her seferinde baştan başlamazsam rahat edemiyorum çünkü. Neyse geçenlerde apartmanın anahatlarından kaynaklı bi elektrik kesintisi oldu,iyiki oldu yani.. Ve bi kaç gün elektriklerin gelmeyeceği söylentiler arasındaydı. bende aldım elime kitabı bu sefer ne pahasına olursa olsun bitiricem dedim. Hayır kitabı dışarda da okumuyorum eskidi kitap bayaaa..Filmi de var izlemiyorum keyfi olmaz diye hem de merak eiyorum. Neyse başladım okumaya tabi elektrikler aynı gün  geceye doğru geldi ben tam gaz kitabı okumaya devam ettim tabi ayy ben ne pişman oldum o kitabı daha önce okumadığıma kendi kendime kızıyorum sürekli tam 2 günde bitirdim..Bayıldımm resmenn.araya ne kitaplar girdi de bunun yerini tutmadı.. Dan Brown- Da Vinci Şifresi..Pişmanım hakim bey...  
 Bu arada söylemeden edemeyeceğim Elif Şafak İskender' de çok güzel zaten yeterli tanıtımları oldu okunmalı..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İncir Reçeli 2

Rebul Kolonyaları

Succulent ve Kaktüs Dikimi