Ahtapot Makarna



Adını ben koydum . Mutlaka başka bi adı vardır..Son zamanlarda denemeyi düşünüyodum. Bugün kısmet oldu. Biraz zaman alıyor fkat eğlenceli. Lezzetli de oluyor.. Ben deneyin derim..

   
Öncelikle sosisler 3 cm kalınlığında parçalara ayırıyosunuz.Ve spagetti makarnaları sosisi ortalayacak şekilde batırıyosunuz.Dikkat edin makarnalar kırılabilir.


Sonra da her zamanki gibi makarnalarımızı haşlıyoruz.Tencereye de hassas şekilde konursa kırılmazlar..


Son olarak da istediğiniz sosla servis edebilirsiniz. Ben sos yapmadım ketçap,mayonezle yedim.Gerçekten güzel olmuştu..

Yorumlar

  1. bi saat sürer bunlara tek tek makarna sokmak :) Ben direk doğrayıp atıyorum makarnanın içine... bitti gitti...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

İncir Reçeli 2

Rebul Kolonyaları

Succulent ve Kaktüs Dikimi