Birazda Sinema

Biraz da sinemadan bahsetmek istiyorum. Son 2 aydır filme gidemiyorum bu nişan hazırlıkları yüzünden,hoş tam 1 aydır nişanlıyım ama.. Geçen hafta gittiğim  Kurtuluş Son Durak filmini tavsiye ediyorum.Aslında "kadına Şiddete Hayır" dediğim için istedim o filmi sonrasında Demet Akbağ gibi bence Türkiye'nin en iyi bayan oyuncusnun o filmde olması cazip geldi.. Hoş Demet Akbağ çokta ön planda diildi ama Belçim BİLGİN hakkını vermiş başrolün..Son derece traji komik bir film..Tüm salonun kahkahalardan neredeyse filmi duyamama durumu falan filmin başarısını ortaya koyuyor bence..Hiç böyle beklemiyordum açıkcası daha sosyal mesaj içerikli bi yardım filmi gibi düşünmüştüm ama filmin sonunda hem mesajı iletmiş hemde son derece keyif vermiş olmaları güzel bi duygu..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İncir Reçeli 2

Rebul Kolonyaları

Succulent ve Kaktüs Dikimi