Deli kızın Kalemliği

Deli kızın çeyizi  sözünden esinlenerek yaptığım kalemlik. Aslında bi proje diil aksine aklıma o anda ne gelirse yapma isteğiyle ortaya çıktı.Renk,malzeme,aksesuarlar bile aklımda diildi.Sadece masama kalemlik yapmak istedim.Önce pet bardak buldum evde,sonra onu neyle kaplayabilirim diye biraz araştırma yaptım.Boncuklar olabilirdi,deniz kabukları da,düğmelerde.. Tam bu seçenekler arasında karar vermek üzereydim ki en sevdiğim renk olan mor renkli bi örgü şerit buldum.
     Örgü şeridi tamamen kapladım ve sıra süsleme işlemine geldi.
 Sonrasında herşey kendiliğinden gelişti zaten pembe bi kurdela ve renkli boncuklarla hoşuma giden bi görüntü elde ettim. 
Çok zevkli bi çalışma odu benim için..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İncir Reçeli 2

Rebul Kolonyaları

Succulent ve Kaktüs Dikimi