Tavsiye Ediyorum . Adana.. 2 Dondurma

Selamlar;

Serimin 2. yazısı aslında daha 1. yi yazarken aklımdaydı.

Yaz sıcaklarında serinlemenin bir yolu da dondurmalar. Özellikle yürüyüş yaparken kaçınılmaz bir seçenek.Her yaş grubunun severek tercih ettiği dondurmalar Adana sıcaklarında iyi bir alternatif. Her ne kadar sıcaklardan fazlasıyla etkilense de güzelim dondurmalar çabucak yenilip serinleten enn tatlı seçenek değil mi. :)
Özellikle Adana Turgut Özal Blv.'ında yürüyüş yapıyorsanız onlarca dondurma alabileceğiniz nokta var.Ama Şimdi sizi bi araya girdirip hemencik geri çıkarıcam. Uğur Mumcu Blv. girişindeki Rengin Pastanesini bilmeyen yoktur diye düşünüyorum. Hem güzergahınızı çok etkilemez ,etkilese de değer emin olun.
Yazım tabiki bilmeyenlere,bilenler de eminim benimle hem fikirlerdir.
Uzun zamandır bu kadar gerçek tat hissettiğim bir dondurma yememiştim.
İtiraf etmek gerekirse özel bir beklentiyle değil,şu meşhur mavi dondurma için gitmiştim.




Rengi muhteşem.Tadı da kesinlikle güzel.
Ama bu yazıyı yazmama iten sebep Karadut Dondurması.Abarttığımı düşünenler olabilir ama resmen dut yediğimi hissettim.Ben bir Dut aşığı olarak her gittiğimde mutlaka bir top alıyorum.Sanırım Sloganları da "Meyveli Dondurma değil,Dondurmalı Meyve Üretiyoruz."
Şahsen ben katılıyorum.

Farklı tatlarda dondurmalarda mevcut tabi ki. Oreolu dondurma ,Karpuzlu dondurma ve Naneli dondurma, Mavi Karamelden sonra dikkatimi çekenler arasındaydı.Her damak tadına uygun ve farklı damak tatlarına açık herkes için bir dondurma var.Bundan böyle benim favori dondurma durağım kesinlikle Rengin Pastanesi.

Adana 'da yazmaya değer bulduğum her noktayı zamanla yazıcam.İlk Tavsiye ediyorum Serisi yazım için Tık Tık.

Rengin Pastenesine ulaşabilmek için buraya tıklayabilirsiniz.


Bloguma abone olursanız çok sevinirim.



Serin Kalın. :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İncir Reçeli 2

Rebul Kolonyaları

Succulent ve Kaktüs Dikimi