Yves Rocher Kahveli Duş Jeli

Merhabalar,

Kış aylarının gelmesiyle size severek kullandığım bir duş jeli tavsiye etmek istedim.Bu ürünle tesadüfen karşılaştım ve daha önce hiç yorumunu duymadığım bir üründü. Sanırım geçen kış tanıştım bu ürünle.Bi alışverişim sırasında duş jellerinin indirimde olması sebebiyle markaya ait farklı ürünler deneme merakımla bir çok çeşidi olmasına rağmen kahve aroması dikkatimi çekti.

Şimdilerde Palmolive'in de kahveli bir duş jeli var evet ama o zaman ilk defa bir markanın kahveli duş jeline rastladığımdan, tercih sebebim oldu.



Kokusu muhteşemdi.Gerçekten Starbucks'ta kahve içiyormuşum gibi, tadına bakma isteği uyandırdığı da bi gerçek.Duş esnasında da buram buram kahve kokusu aşırı güzel ..
Eşim de çok beğendiğinden verdiği talimat doğrultusunda ertesi gün mağazaya tekrar gidip rafta sadece 3 adet kalan bu kahveli duş jelinin 3'ünü de aldım geldim.Şimdilerde elimde sadece 1 adet var. Sıkılmamak için gerek markanın farklı duş jellerini gerekse farklı markaları ara ara kullandık.Fakat şimdi artık sanki mevsimi geldi gibi.








Bildiğim kadarıyla ürünün ambalajı değişti.Yeni ambalajda olanı henüz denemedim,umarım içeriğinde bir değişiklik olmamıştır.



Şiddetle tavsiye ederim.! Ve biraz iddialı olacak ama; hayatımda kullandığım en güzel kokulu duş jeli.
Dediğim gibi duş esnasında bütün banyo kahve kokuyor. Kalıcığı ise ;  işte sıradan duş jelleri kadar belki bi tık daha iyi ama fazlası diil.Keşke çok kalıcı olsaydı işte o zaman tadından yenmezdi.

Ürünü tabiki Yves Rocher mağzalarından yada online olarak  www.yvesrocher.com.tr 'den satın alabilirisiniz.Fiyatı 10.90 TL

Yorumlar

  1. Banyoyu Starbucks kokutma isteğini seveyimm 😊 Sen reklam yaptıysan kullanılır 😘

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

İncir Reçeli 2

Rebul Kolonyaları

Succulent ve Kaktüs Dikimi