Unutursam Fısılda


Merhaba,


Yine tembellik yapıp,film yazıları okumadan geçtim bilgisayarın başına..Bakalım ne kadar konunun içeriğine değinmeden bahsedebilecem filmden.
Bu filmle ilgili hiç birşey bilmeden gittim.Hatta öyle ki, fragman bile izlemedim.Son zamanlarda böyle yapıyorum.Daha keyifli olduğuna inanıyorum.
Evet belki filmden bi haber gitmiş risk almış oluyorum.Ama olsun.Çok çok kötü bi filmmiş der gelir size burada yazarım.
Bu zamana kadar çok sayıda filme gittim sadece 1 filmden nefret ettim.WatchMen gibi bi ismi vardı.Hı bi de Sin City'den hiç bişe anlamamıştım.Herneyse bu gereksiz bilgilerden sonra gelelim filmimize.
Oyuncularla bile ilgili çok az bilgim vardı.Farah Zeynep Abdullah ve Mehmet Günsur oynuyordu ve Çağan Irmak'ın filmiydi.Ve bir de Youtube'da bi videonun içinde Çağan Irmak'ın diğer filmleri kadar güzel olmadığı ve ağlamadığını belirten vlogger ın yorumu beni olumsuz etkilese de gittim filme.
Fazlasıyla flashback içeren bir film olmuş ve gerek günümüzü gerekse yaşanılan dönem


oldukça güzel yaşatılmıştı.
Özellikle filmin başında Ayperi'nin sahne performanslarına bayıldım.Ayrıca Farah Zeynep Abdullah'ın o sahnelerdeki oyunculuğunu da çok beğendim.
Filmi izlerken aklımdan şöyle de geçirmedim değil; Neresinde bu filmin Unutursam Fısılda.Ne alaka acaba?? 
Ama öyle güzeldi ki filmin adının geçtiği sahne.Öyle güzel geçti ki o his.
Ben çok ağladım.Öyle ki filmden çıkıp arabaya bindiğimde iç çeke çeke ağladım.Çok etkilendim ve iki gün etkisinden kurtulamadım.
Ama benim sebeplerim var.Filmin içinden bişeyler yaşamayanlar benim hissettiklerimi hissetmez ve benim kadar ağlamaz elbette.
Filmde hayatımdan 2 bölüm vardı.
Ve ne kadar doğru düşündüğümün de kanıtı oldu. 1 dk sonra ne olacağımız, tartıştıktan sonra geri konuşamayacağımız insanlar olabilir.İşte o zaman ne yaparız.!!!Kötü çok kötü bi düşünce.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İncir Reçeli 2

Rebul Kolonyaları

Succulent ve Kaktüs Dikimi