YSL Forever Youth Librator Serum

Selam,





Bu yazım , markanın şu çok meşhur serumu.. Aslında mini bi set içerisinde elime ulaşan ,seti ise tam boy gündüz nemlendiricisi için aldığım ama serumunu daha çok beğendiğim Youth Librator Serum.













 Sample ını kullandığım ve çok memnun kaldığım nemlendiricisine ayrı bi yazımda yer vereceğim.
Bugün bayıla bayıla kullandığım serumdan söz etmek isterim. Kullandığım ilk serum değil ve sanırım bu sebepten çok beğendim. Diğerlerine göre daha gözle görülür bi sonucu var.
 İnce yapılı ,orta yoğunlukta bir serum.Çoğu serum gibi damlalıklı bi uygulaması var.


Uyguladıktan kısa bir süre içinde evet o yapış hissi vermiyor değil fakat; çok kısa bir süre.Özellikle yatmadan önce uygulamayı seviyorum.Çünkü uyandığımda o cildimdeki
yumuşaklığı,o yatışmışlığı , o adeta mayalanmış poaça hamuru hissi müthiş iyi hissettiriyor.
Cildim pamuk gibi uyanıyorum.Daha aydınlık ve sağlıklı görünümü ise bonus bence.
Kesinlikle tavsiye ediyorum.Evet biraz fiyat olarak yüksek ama değer.Ben küçük boyunu kullandım ve neredeyse bitecek,tam boyunu wishlist'ime ekledim bile.Küçük boyu uzun bir süre yeterli oldu.Yani oldukça bereketli.


Bir sabah bir de akşam olarak uygulanması tavsiye edilse de ben sadece akşamları makyajımı temizledikten hemen sonra, cildime başka bir ürün kullanmadan uyguluyor ardından nemlendiricilerimi sürüyorum.

Tekrar görüşmek dileğiyle..



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İncir Reçeli 2

Rebul Kolonyaları

Succulent ve Kaktüs Dikimi