Mucize

Yeniden bir film yazısıyla Merhaba diyorum size,




Heyecanla beklediğim,fragmanından değil tamamen Mahsun Kırmızıgül filmi olduğundan mutlaka izlemek istiyordum.Çünkü fragmanı beni çok etkilememişti. Fakat bundan önceki 3 filmini fazlasıyla başarılı bulduğum her filminde çıtayı yükselttiğini göz önünde bulundurarak koşa koşa gittim seyretmeye. Ve film bitince şöyle düşündüm film yorumu dışında "Neden bu adam yıllarca şarkıcılık yapmış ki.!" Hayır bu zamana kadar bir çok filmi olsa fena mı olurdu. Yani ben bu oranda her ay bi Mahsun Kırmızıgül filmi vizyona girse yok demem.
Ben film eleştirmeni diilim zaten çok teknik bilgim de yok. Sadece sıradan bir seyirci olarak filmle ilgili yorumlarımı dile getirmek amacıyla yazıyorum.
Ve yine yapmış yapacağını Kırmızıgül.

Film ya da kitap farketmez, eğer gerçek bi hikaye ise beni fazlasıyla çeker.Daha dikkatli seyrederim ya da okurum. Film gerçek bir hikayeymiş. Başrol oyuncusu Aziz karakteri,kesinlikle harika bir oyunculuk sergilemişti.Bu kadar gerçek ,bu kadar doğal ve bi o kadar da zor bir rolü başarıyla sundu.



Adı gibi mucize ile sonuçlanması gerçekten etkileyiciydi. Kesinlikle tavsiye ederim. Bilmediğim yörelerin adetlerini,yaşam tarzlarını eminim en gerçek haliyle yansıtmıştır beyaz perdeye..





Filmde en severek izlediğim sahnelerden biri kız isteme sahneleriydi,hoş, pek isteme sayılmaz bakmak,seçmek demek daha doğru olur. Keyifli sahnelerdi.







Dikkatimi çeken bir durum da vardı ki,aslında günümüzde olan ama filmlerde nedense yansıtılmayan fiziksel durumları da yansıtmıştı.Mahsun Kırmızıgül'ün gözlerinin şaşı olması yada oyuncuların neredeyse hepsinin bakımsız,çürük dişleri,Aziz karakterinin rahatsızlığı nedeniyle salgıladığı sıvılar bu kadar gerçek olabilirdi ancak.


Elbette teknik açıdan çok daha iyi olabilirdi belki de oralardan dediğim gibi pek çakmam.Ama bence bir şarkıcı böyle film yapıyorsa kesinlikle çok başarılı diye adlandırılmalı.







Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İncir Reçeli 2

Rebul Kolonyaları

Succulent ve Kaktüs Dikimi