NYX Soft Matte Lip Cream / İstanbul

Yeniden  Merhaba,

Bu kez kozmetik bir ürün için oturdum bilgisayarın başına.



Nyx Soft Matte Lip Cream İstanbul renginden bahsedicem.Marka Ülkemizde var fakat tüm ürün çeşitleri yok. Bildiğim kadarıyla bu seri Lip Cream de yok. Mat yapıdaki bu dudak ürünlerini Dünya Şehirleriyle isimleştirmişler.

Güzel de olmuş. Ve tabiki Türkiye'den bir şehrin ismi merak konusu.

Öncelikle ürün seri isminden de anlaşılacağı gibi mat bi duruş sergiliyor. Rengi sıcak alttonlu  Gül kurusu-Pembe
Bir kaç rengini daha yakınen biliyorum bi tanesi Milan ki çok benziyorlar bence. Bi tık daha koyu.Bir de Monte Carlo tam bir kırmızı.
Tercihim daha doğal tonları kullanmayı sevdiğimden ve birde adından gelen ayrıcalıkla budur.








Kokusu muhteşem. Yiyebilirm...Sanırım Karamel kokuyor.Kokuya hassasiyetiniz varsa dikkat.












Mevsiminin olmadığını düşünüyorum, yaz ve kış çok rahatlıkla kullanılabilecek bir renk.Tabi günlük kullanım açısından daha uygun.



Her tende aynı renkte durmayan bir ruj.Kalıcılığı orta.Ve elbette neredeyse tüm mat yapılı rujlar gibi dudakları kurutuyor.Benim tavsiyem ürünü kullanmadan önce renksiz bi lip balm la dudaklarınızı nemlendirmeniz.Uzunca bir süre erteliyor kuruluk hissini.
İnce yapılı, sürümü rahat.



Pigmentasyonu oldukça iyi.Zaten bir dudak ürününden ne beklersiniz ki.
Benim için;
İyi renk versin
Kalıcı olsun
Dudakları kurutmasın
Kötü kokmasın

Dolayısıyla 3/ 4 lük bir performansla benden geçer not alan bir ürün.

Tabi kolay bulunabilir olması ve uygun fiyatlı olmasına da hayır demezdim.

Güzel Kalın..






Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İncir Reçeli 2

Rebul Kolonyaları

Succulent ve Kaktüs Dikimi