Kinoa Salatasi

Selam,

İyice yemek bloguna döndüm. Kesinlikle bi eğitimim yada bilir kişiliğim yoktur.


Son zamanlarda diyet adı altında sağlıklı beslemeye önem verdim. Mümkün olduğunca katkı maddesi olmayan, içerik açısından zengin besinler tüketmeye çalışıyorum.






Oldu bitti farklı tatlara açık ve denemekten kaçınmayan biriyim. Bu sebeptendir ki hazırladıklarımın büyük kısmı bazı tariflerden esinlenilerek ortaya çıkıyor.



Bu dönem içerisinde düzenli avokado tüketiyorum ve kinoa ile bi uyum sağlamaya çalışıyorum ki her daim beslenme yelpazemin içerisinde bulunsun.
Ortaya çıkan bi salata ,hem sağlıklı hem doyurucu,hem diyet ..



Malzemeler değişkenlik gösterebilir,  mevcutlugu ve damak tadıyla doğru orantılı olarak.
Benim Malzemelerim;

  •   Domates
  •  Salatalık
  • Kinoa                                
  • Zeytin
  • Avokado
  • Nane




Sos için;

  • Zeytinyağı
  • Nar eksisi
  • Çörek otu
  • Tuz - Karabiber




Bütün malzemeleri harmanlayip servise sunabilirsiniz.
 Ölçü özellikle vermedim çünkü bu da damak tadiniza uygun şekilde değişkenlik gösterebilir.





Kinoa'nın nasıl hazırlandığıyla ilgili bilgi için burayı tıklayabılırsiniz.




Sağlıklı Günler ..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İncir Reçeli 2

Rebul Kolonyaları

Succulent ve Kaktüs Dikimi