Birazcık Film..


Son zamanlarda izlediğim 2 filmeden bahsedicemm..Birisi; herkesin ölüp bittiği İNCİR REÇELİ, diğeri;çok izlemek isteyipte cinebonus'un almadığı  HAYAT VAR..
İNCİR REÇELİ;Filmi izledikten sonra canım incir reçeli falan çekmedi.ayrıca bi sempati de duymadım fakatçaresizliğin,kaderin acı oyununu seyretmiş oldum.üzüldümm.Bence senaryo deliksizdi,boşluk yoktu herşey cuk oturmuştu.Benim en çok etkilendiğim sahne adamın kıza olan aşkıydı..şöyle ki;kız terkedip gittikten bir süre sonra kızı yanlış anladığını öğrenmesiyle başladı odanın duvarları komple ilişkilerinde ki diyaloglarla kapladı. Vayy  bee.. en ince ayrıntısına kadar her şeyi hatırlayıp not kağıtlarına dökmüştü..
tabi tek bi sahne diildi etkilendiğim, kızın parmağının kesilmesinden sonra ki yeri silişi, kızın kendini ve ailesini soğuk kanlılıkla anlatması, yaşama sevinci.. güzeldi gerçekten. klasik türk filmi  diyemicem farklı senaryoydu çünkü ama derin izlenirse yoksa hasta kız aşık olur bunu sevgilisinden saklar oğlan başta yanlış anlar doğruyu öğrenince ipler kopar falan filan diye izleyenler de olmuştur.(bknz : frk)
HAYAT VAR;Çok izlemek istemiştim fakat cinebonus almamıştı filmi. Merak ediyordum. artık dvdsini alır izlerim diyordum.Unuttum gitti.Geçenlerde tv de verildi film.Çok sevindim. Tesadüf de olsa başından başladım izlemeye..Sanırım fazlasıyla abartılan sansürleme kullanılmıştı filmde .Ya birsürü kesintilere uğramıştı ya da çok saçma bir senaryosu vardı..Aslında saçma dersem haksızlık etmiş olurum çünkü anlaşılması çok güç olmalıydı.Ya madem bu kadar kesinti olacak neden yayınlıyorsunuz kardeşim.Filmden hiç bişe anlaşılmıyor. Diyelimki orjinali böyle , ne diyalog var ne doğru düzgün sahne var.. En uzun sahne 1 dk. eğer orjinalse iyiki almamışsın Cinebonus.. Bunu anlayabilmek için en yakın zamanda orjinalini izlemeliyim..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İncir Reçeli 2

Rebul Kolonyaları

Succulent ve Kaktüs Dikimi