ANNE'M

Anemm. Canım.. Hayat kaynağımm..Hep yanımda ol. Hep bana doğruyu göster.Ben yapabildiğimi zannetsem de sana her zaman ihtiyaç duyduğumu senin fikrine muhtaç olduğumu büyük bir gururla itiraf ediyorum..galiba ben hiç büyümicem diye korkuyorum.sensiz adım bile atamaıyorum ben. bu yaşıma geldim hala sana sorarak senin onayını alarak yapıyorum herşeyi.Belki bu durum kötü bi durum ama sen yanımda olduğun sürece kötü olmaz..İçim rahat etsin diye senle yaşamak istiyorum herşeyi.. canımm.İyiki doğdunn. İyiki benim annem olmuşsunn..Dünyanın en güzel annesine Allah uzun ömür versin.. seni öylesine çok seviyorum ki.!!!

Yorumlar

  1. canımmm bitanem senin herzaman doğruyu yapacağına inanıyorum benim verdiklerimi almasını bildin çünkü asıl kişiliğindede olan karekter sağlamlığı var ve annengibi önce mantığınla hareket ediyorsun ve ben yanında olmasamda sen her şeyin üstesinden gelecegine inanıyorum büyük sözü dinleyen herkes kazanır bunu hiç birzaman unutma benim güzel kızım kalbi melek kuzuuuummmm seni çok seviyorum.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

İncir Reçeli 2

Rebul Kolonyaları

Succulent ve Kaktüs Dikimi