A.Ş.K.

Birine hayatım dersiniz de nasıl dersiniz ..Hayatınıza birini alırsınızbir hitap şekli kullanmalısınızdır ve bu şekilde ifade edersiniz..Ya da Hayatınıza girmesi gereken kişi gelir  hayatınaıza dahil olur nasıl olduğunu anlamazsınız,gülersiniz,eğlenirsiniz,konuşabilirsiniz,dertleşirsiniz,güvenirsiniz ve artık inanırsınız ki o sizin HAYATINIZ olmuştur kelimeyi gerçek anlamıyla her seferinde hissederek söylersiniz.O benim hayatım.Benim yüzümün gülmesine neden olan ,kendimi güvende hissetmemi sağlayan,her kötü anımda destek olup ayakta tutan,bana güvenen ve benim güvendiğim anne babamdan sonra gelen ama yeri çok ayrı olan insan.Beni en mutlu eden,beni en huzurlu kılan insan..Beni hiç kimsenin anlamadığı kadar iyi anlayan tek insan.İyiki hayatımdasın..İYİKİ HAYATIMSIN...Diil böyle bi platformda hiç bir zaman hiç bir yerde senle olan ilişkimi anlatamam.Ya yetersiz gelir yada kimse bişe anlamaz.Ama şunu herkes anlıcaktır.Biz birbirmizin değerini bilen sahip olduklarımızın farkında olup şükreden bir çiftiz..Allah herkese  bizim ilişkimiz kadar temiz bir ilişki nasip etsin ki bizi anlasınlar..Başka boyutumm SENİ SEVİYORUM..

Yorumlar

  1. Senin hayatımdaki yerini anlatmaya ömrüm yetmez diye bi cümle kurmicam çünkü sen benim hayatımsın.Benim hayatım senin etrafında dönüyor güneşim benim.Allahıma binlerce şükür ki benim için bu hisleri besleyen senin gibi bir sevgilim,dostum,sırdaşım,hayat arkadaşım var.Biliyorsun bu cümle sana olan sevgimin asla tam karşılığı olmadı olamayacak da ama ben yine söylüyorum SENİ ÇOK SEVİYORUM!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

İncir Reçeli 2

Rebul Kolonyaları

Succulent ve Kaktüs Dikimi