AVOKADO'LU APERATİF

Merhaba Hanımlar,



Yaz aylarının yaklaşmasıyla çevrenizdeki herkesin diyet programlarına sımsıkı sarıldığını 
görüyorsunuzdur.
Eğer siz diyet yapmıyorsanız çok şanslısınız söyliyim.

Şimdi diyet yapanlar için çok lezzetli bir tarif vereceğim.
İster ara öğün olarak,ister öğün olarak tüketebileceğiniz aynı zamanda sağlıklı bu atışrıtmalığı çok seveceksiniz.

Yapımı da bir o kadar basit.
Bir adı var mı bilmiyorum. çünkü mutfağa girdim ve malzemeler beni yönlendirdi açıkcası.

Malzemeler:
  • Avokado
  • Tulum peyniri
  • Ceviz 
  • Karabiber
  • Tuz
  • Zeytinyağı
  • Etimek
  • Jalapeno Biberi   
Görselde yok ama Çörek otu da hem çok sağlıklı olduğundan hem de çok yakıştığından kullanmanızı tavsiye ederim.







Avokado'nun salatalara kullandığımız olgunluktan biraz fazla olgunlaşmış olması daha çok işimize gelir. Çünkü Çatal yardımıyla eziyoruz. Bu görselde yarım avokado kullandım.Tulum peyniri de küçük parçalara ayırıyoruz. Cevizi ister iri halde isterseniz daha küçük boyutlarda doğradıktan sonra kalan malzemeleri bir araya getirip homojen bir şekilde karışmasını sağlıyoruz.
Etimeklerin üzerine sürüp üzerine Jalapeno biberi(isteğe bağlı) ile servise hazır.


Ben bunu öğün olarak tükettim. 2 adet etimek yeterli miktarda ara öğün e denk gelir.

Afiyet olsun..


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İncir Reçeli 2

Rebul Kolonyaları

Succulent ve Kaktüs Dikimi