Sebamed Köpük Temizleyici

Selamlar,

Yavaş yavaş ürün tanıtım yazıları yazmaya başlamalıyım diye düşünüyorum.
Size bahsedeceğim bu yazıda bitmek üzere olan ve bu sebepten öne aldığım ürün Sebamed köpük temizleyici..
Sebamed markası bana oldu bitti bi güven teşkil ediyor.Ama çok sık tercih ettiğim bi marka değil sebepsiz bi şekilde.Uzun bi süre önce çeşitli ürünlerini kullanmışlığımda var.
Fakat bahsettiğim ürünle dermatologum sayesinde tanıştım.Kısaca söz etmem gerekirse 2-3 sene önce Roacuttane tedavisi gördüm. Tedavi bitiminde cilt temizliğimde ve nemlendirmemde kullanmam gereken ürünleri reçeteye yazmasıyla eczaneden temin ettiğim aslında bi nevi ilaç olarak gördüğüm - kullanım mecburiyeti açısından - bu ürünle iyiki tanışmışım.






Köpük ürünler benim için genelde yağlı ciltlere hitabeden yani cildi kurutmaya, fazla yağı alan bi çağrışım yapardı.Öyle değilmiş.
Tedavi öncesi yağlıya dönük karma bi cilde sahipken,sonrasında cilt tipim de değişti daha kuru ve neredeyse yağlanmayan bi cilde sahip oldum.Bu durum bile benim aslında köpük ürünlerden uzak durmam için bi nedendi kendi düşüncemle.
Tabi ki doktorum benim cilt tipimi ve cildimin ihtiyacını bildiğinden yönlendirdiği bu üründen çok memnunum.Sürekli alacağım ürünler arasında yerini çoktan aldı.
Üründen bahsedecek olursak; kokulara karşı hassas olan insanlar için söylüyorum, çok temiz bir kokusu var.Bu anlamda içiniz rahat olsun. Benim sevmemde oldukça etken bu özellik.
Tabi ki tüm köpük formlu ürünler gibi çalkalayarak kullanılan cildin nem dengesini düzenleyen ve hatta nemi hapseden muhteşem  bir ürün.



Ürün uygulandıktan sonra öyle çok gergin bi his de bırakmıyor.Gerçekten derinlemesine temizlenmiş cilt hissi veriyor.
Zannettiğimin aksine cildimi kurtutmadı hatta nemli bile kıldı.
Çok hafif yapılı uzun süre kullanılabilen bereketli de bir ürün.Bu da benim için önemli,bitmeyen köpük yapmışlar :P
E bi üründen daha ne isterim, hem güzel kokuyor,hem ihtiyaca yönelik,hem temizliyor,hem nemlendiriyor üstelik bitmiyor. Şaka bi yana benim için tamamdır.
Eczanelerde ve çeşitli parfümeri mağazalarında ve marketlerde bulabilirsiniz.
Sebamed Köpük Temizleyici fiyatı: 33 - 35 TL civarı.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İncir Reçeli 2

Rebul Kolonyaları

Succulent ve Kaktüs Dikimi