Parfümlerim

Merhabalar,

Öyle çok yazısını yazmak istediğim ürün var ki, hangisinden başlayacağıma karar vermek oldukça zor oldu. Ama sonunda herkesin çok sevdiği,ilgi alanı olduğu bi ürün grubu seçtim.Bu yazımda vücut spreylerimden bahsetmicem sadece parfümlerimle ilgili olmasına özen göstericem.




Çok uzun süre tek bir parfüm kullandım,çünkü kapalıydım bu anlamda,başka koku sevemem sevmek de istemiyordum zaten,hatta bi kaç parfümü aynı anda kullananları anlamıyodum.Hadi biten şişenin ardından farklı koku alanları bi nevi anlayabiliyodum. Herkes tek bi koku sevecek diye bi durum olmayabilirdi.Ama dediğim gibi ben 5 sene boyunca tek bi parfüm kullandım.Kaç şişe bitirdim hiç bi fikrim yok.Hala benim başımın tacı , hala sürekli sahip olduğum ve olacağım asla vazgeçmeyeceğim koku Blvgari Omnia Crystalline. Koku olayı kesinlikle kişiden kişiye değişkenlik gösterir,kimseye dünyanın en güzel kokusu demicem. Ama bence öyle.Denk gelirseniz bi koklayın derim.
Parfümün şişe tasarımı da kesinlikle markayla özdeşleşmiş,bir çok parfüme göre oldukça önde olan bir duruşu var.




Kokunun kalıcılığı oldukça iyi ve ilk koklandığıdında üst notalarından etkilenmemek benim için pek mümkün diildi.Fakat kesinlikle alt notaları beni yansıtan benimle özdeşleşen bi kokudur.Kısa bir süre öncesine kadar parfüm Edt olarak üretiliyordu fakat bi kaç aydır Edp üretimleri parfümeri raflarında mevcut. Elimdeki şişe bitince kesinlikle Edp olarak yerini alacak tekrerdan makyaj masamda.

Birgün biten Omnia'mın yerine yenisini almak için bi parfüm mağazasına gittiğimde satıcı tarafından tesadüfen koklatılan bi koku benim dönüm noktam oldu. Hayatımda ilk defa Omnia dışında bi parfümü çok ama çok beğenmiştim ki,çok duyduğum bir kokuydu aslında bu.Git gel yaşamadım diil.Fakat şöyle düşündüm , sonuçta her koku herkeste aynı durmaz. Aynı koku kişinin vücut ısısyla tende farklı durabilirdi.Sevmiyorum çok popüler olan,herkesin kullandığı ürünleri kullanmayı.Ama o dönem eminim en çok satan parfümdü bu koku. Hem şişe tasarımı çok güzeldi hem koku.Evet alacaktım o kokuyu ama işte yapılmaması gereken en büyük hatalardan biri karar vermişken başka koku koklanmamalı.Bu anlattığım olay yaklaşık 2 sene önce yaşanıyor. Karar vermiştim alacaktım o kokuyu,fakat şimdiki eşim o zaman nişanlım sohbet ederken elim bi şişeye gitti ve satıcı dedi ki; "Ona hiç bakmayın" ?! Şaşırdım ve kendimce herhalde kötü bi koku diye düşündüm.Ama öyle diildi.O parfüme geçmeden önce aldığım parfümü açıklamak isterim.. Gucci Guilty İntense ..



Evet..
Yolda yürrüken en az 3-4 kişide duyduğum ve çok beğendiğim kokuydu. Ama yüz çeviremeyeceğim kadar çok beğenmiştim. Aklımda diğer koku elimde Gucci çıktım mağazadan. Pişman olmadım asla hala çok sevdiğim bittikçe tekrar alacağım bi parfüm olarak girdi hayatıma.Bildiğim kadarıyla Parfümler Edt <Edp<İntense olarak sıralanıyor ve diğer kokular aslında kalıcılık açısından farklı İntense göre. Ama Gucci Guilty Edp kokladığımda aslında biraz farklı da gelmedi değil. Herneyse çok memnun kaldım bu parfümdende. zaten çoğunuz biliyosunuzdur bu kokuyu.


Dedim ya mağazadan ayrılırken aklımda kalan koku şuan bile en çok tercih edilen,herkesin bayıldığı çok populer bi parfüm. Ama o zaman değildi. O kadar yeniydi ki..Bebekti .Daha 1 hafta olmuştu mağazaya geleli.Bileğime sıkarken hafiften sweatshirt üme de gelmişti.Ve öyle kalıcı öyle muhteşemdi ki 2 gün boyunca geçmedi o koku.Kokladıkça kokladım. Çok geçmeden de herkesin gözdesi olduç Lancome La Vie Est Belle . !! 



Bu parfümü de Douglas'ın Sevgililer için özel hazırlanan kofrelerinden aldı eşim.Tabi sevgililer günü hediyesi olarak değil.Çünkü sevgililer gününe çok vardı. :D Setin içerisinde bir 30 ml parfüm 50 ml body lotion mevcuttu. Ama ben body lotion kullanmakta oldukça tembel olduğumdan neredeyse hiç kullanmadım. Koku oldukça şekerli ama öyle baymayan cinsten. Hiç koku tarif etme becerim yoktur. Çabalıyorum sadece.
Şişe tasarımı yine bi harika. O boynundaki tülden ayrıntı bana; yaz akşamı yemeğe gidecek olan zarif bi hatunun fularını çağrıştırıyor. Böylede hayalperestim işte.. Yine çok sevdiğim bi kokuya sahip olduğum için ve bu kokuyu da hayatım boyunca sahip olmak istediğimi bildiğim için mutluyum.


Gelelim hayatım boyunca sahip olmak istediğim bir kokuya daha bundan önce saydığım 3 koku ve bu 4. olmak üzere asla vazgeçmeyeceğim kokular.Bence bi önceki kokuyla benzer notaları var. Kokular yakınmış gibi ama tabi alt notlar birbirinden oldukça farklı veee sanırım Lancome'dan daha çok sevdim bu kokuyu. 





Giorgio Armani Si..Bu kokuyu takip ettiğim bi youtuber'ın videosunda görmüştüm. Çok merak etmiştim ve gidip kokladığımda beğenmemiştim. Sonra tekrar tekrar kokladım her gördüğümde sonunda aşık oldum. Elim hep bu parfümüme gidiyor. Bitmek üzere çok üzülüyorum. Tabi yerine yenisi gelecek.Bu parfümü de kofre halinde aldık. Yanında yine body lotion vardı. Ve çok garip bi şekilde bu parfümün losyonunu kendimden beklemediğim kadar çok kullandım. Kullanıyorumda. Eminim diğer losyonlarımda en az bunun kadar kalıcıdır ve parfümle kullanıldığında kalıcılığını arttırıyodur. Ama işte tembel Funda.. Öyle etkili ki bazen sadece losyonuyla günü kurtarıyorum.Şişe tasarımını gelecek olursak. Yine diğerleri kadar özel ve şık.Aslında eşim anlatmıştı şişenin tasarım hikayesini o kapaktaki taşın neyi ifade ettiğini,boynundaki ve altındaki altın bileziklerin neyi temsil ettiğini ama unuttum. :P 
Sonuç olarak son zamanlarda en çok kullandığım en sevdiğim koku olmakla başı çekiyor Si.


Sahip olduğum 2 koku daha var onlar hediye oldukları için benim. Biri diğerine göre daha sevebileceğim bir koku.İkiside kullanabileceğim ama pek dışarı çıkarken elim gitmiyor açıkçası.

Ve bu kokular bittiğinde tekarar almayı düşünmediğim kokular. Biri Salvatore Ferragamo'nun for Fascinating  adlı parfümü ; oldukça çiçeksi orta kalıcıklıkta bir koku. Genelde kış aylarında yatmadan önce kullanıyorum.Uzun zamandır bende ve oldukça büyük bir boy. Bitirmek biraz uzak olsada çabalıyorum.
Diğeri, Lancome Hypnose Senses . Bu parfümü daha çok seviyorum diğerine göre. Yaz akşamları severek kullandım.Çok kış kokusu olduğunu düşünmesemde ara ara kullanıp bitirmeye çalışacağım bir koku. Güzel sevdiğim bir koku ama bunu da bitince almayacağım.





Gelelim aklımdaki parfümlere, Ben iyice cozuttum. Bir zamanlar ikinci bi parfümü bile istemezken şimdi açım bu anlamda. İlk sırayı sanırım Lancome Tresor Midnight Rose (İn love ile çok arada kaldım ama kararımı verdim Rose'dan yana) Şişe tasarımı yine muhteşem,mor ve boynunda çiçeği var.





Ardından Marc Jacobs Honey,aslında Marc Jacobs'un kokularını çok sevemesemde buna bayıldım. Ama markaya dair şunu söylemeden geçemeyeceğim,en gösterişli en dikkat çekici tasarımlara sahipler.Sırf şişeleri için bile olsa alırım.(milyoner olsam :P)




 Vee sanrım şu ara istediğim son iki parfüm Victor Rolf - Flower Bomb..  Bu kokudan beni haberdar eden  eşim oldu. Çünkü duyduğum ama görmediğim bi parfümdü. Sebebi de sadece Sevil parfümerilerde bulunmasıymış. Gerçekten çok güzel bir koku. Şişe tasarımı bir el bombasını temsil ediyor.




Ve hala gelgitler yaşadığım bir diğer parfüm Roberto Cavalli Nero Assoluto.. Nedense gelip gidip kokluyorum
bu kokuyuda. Umarım bunların hepsi benim olur.. 
Sevdiğim ve sahip olduğum parfümleri ve yine sevdiğim ve sahip olmak istediklerimi sizinle paylaştım.Bu koku işinin içine girince çıkamıyomuşsunuz bunu anladım. Bi süre farklı koku keşfetmeme dileğiyle.. Hoşçakalıınn.. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İncir Reçeli 2

Rebul Kolonyaları

Succulent ve Kaktüs Dikimi