Yves Rocher Alışverişi

Merhaba,
Bir alışveriş yazısını yazmanın mutluluğuyla sonunda fırsat bulmamın verdiği rahatlıkla yazıma başlıyorum. Hanımlar Yves rocher mağzasını zaten çoğumuz biliyor, çoğumuz görüp de çekiniyoruzdur bu mağzaya girmeye. Ki bende bi süre sadece araştırdım ve nedense girmeye çekindiğim bi mağzaydı sebebini hiç bilmiyorum. Kaç defa alışverişe çıkarken ve ilk Yves Rocher'dan bi kaç ürün denicem desemde kapısından dönmüşlüğüm çok olmuştur. Tabi bu 2-3 sene öncesine kadardı. Şimdi hiç anlamıyorum neden bana böyle bi his vermişti bu mağaza. Sadece ben değilmişim ,sonra çok yazı okudum bu anlamda :) Her neyse çok geride kaldı benim için o günler. Tüm ürünlerini denedim diyemem ama merak ettiklerimi denedim. Çoğu ürününden memnun kaldım. Hatta genelinden. Ama renkli kozmetiğini hiç denemedim sanırım tercihlerim farklı bu konuda. İlk ne aldığımı hatırlamıyorum ama; duş jelleri, sabunları, roll-on ları, kremlerini denedim. Ve alışverişlerimin birinde bana Yves Rocher kartı verdiler. Zaman zaman kart sahiplerine indirim olmakla beraber sanırım kartta puanlar birikiyor. Şuan o birikenlerle çok ilgilenmiyorum. Birikedursun.. :) Son alışverişimin sebebi bir çok kişi gibi benim instagramdan haberdar olduğum bi kod numarasıyla indirimli alışveriş fırsatı oldu. Zaten yeni bitirdiğim günlük nemlendiricim için yenisini almayı düşünüyordum.


 Aslında memnundum fakat aklımda başka bi marka deneme fikri de yok değildi. Ama bu indirim fırsatı tabiki aynı ürünün farklı çeşidiyle devam etmeme sebep oldu. Ürünle ilgili bildiğim ödüllü bir nemlendirici. Yaz döneminde gel bazlı olanını almıştım şimdi de daha yoğun kıvamını tercih ettim. Şanslıydım çünkü 40,90 TL olan ürün sitede küçük bi indirimle 30,90 TL ye satılıyordu e bide benim 10  TL lik indirim kodum olunca 20,90 TL almış oldum sevdiğim, memnun kaldığım nemlendiricimi. Üstelik 2 tam boy 1 deneme boy üründe hediyeydi bu kod ile alışveriş yapanlara. Tam boy ürünler çift bazlı göz makyaj temizleyicisi ve sanırım mangolu lip gloss , deneme boy ürün ise yeni ürünleri olan nemlendiriciydi. Ama yine çok şanslıydım ki yoğun alışverişten dolayı stoklarında  lip gloss tükenmiş yerine lip balm gönderdiler. Daha iyi bi durum olamazdı. Çünkü kullanmayacağım bi üründü gloss.  Toplamda 3 tam boy 1 deneme boy ürünü 20,90 TL satın aldım.
Ardından , Şubat ayı benim doğum günü ayım olduğundan bi mesaj geldi telefonuma,mağazamızdan hediyenizi alın  diye. Ayrıca bana özel (doğum günümden dolayı) 1 alana 1 bedava gibi kampanya olduğu mesajı da geldi. Bende hem hediyemi almaya hemde belki bu fırsattan yararlanırım diye mağazaya uğradım. Hediye portakallı duş jeliydi. Başka seçenek yoktu. Aldıklarım ise nemlendiricimin devamı ürünler daha doğrusu seti diyebilirim. Yüz temizleme jeli ve toniğini de aldım ki nemlendiricimle birlikte kullanmak adına.


Tonik 25 TL'ydi aynı fiyatta olan jeli de bedelsiz benim olmuş oldu. Benim son zamanlarda yaptığım Yves Rocher alışverişim böyleydi.Ciddi mantıklı bi alışveriş oldu.
Mutluyumm.. Eee kim alışveriş yapıp da mutlu olmaz ki. Nemlendiriciden oldukça memnunum belki yaz döneminde tekrar gel formdaki ürününü alırım daha hafif bi his veriyor çünkü. Lip balm ise sürekli elimin altında hatta eşim daha çok sevdi vanilyalı lip balmı. diğer ürünlerle ilgili ciddi bi yorumum olursa tekrar yazarım. Hoşçakalıııın. :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İncir Reçeli 2

Rebul Kolonyaları

Succulent ve Kaktüs Dikimi