Markozi Box ile Tekrardan Merhaba..





Evet çoooooookk uzun bir aradan sonra geri geldim.Evlendim.. Mutluyum. Hatta çok mutluyum.. Nasıl döndüğüme gelirsek; Yine Her Telden.. :) İlk yazım bi alışveriş olucak. Ama mutfak yazılarımla,kozmetik yazılarımla, ürün deneyimi/tanıtımı yazılarımla , aylık favorilerim, memnun kaldığım/kalmadığım ürünler, okuduğum kitaplar gibi birçok konu ile burda olucam..En son yayınladığım 2 yazıma baktımda.. Şuan kullandığım hatta yazımı yazarken yanımda duran fincanımla oturmuşum bilgisayarın başına.









Aslında yeni bir blog mu açsam diye düşünmedim değil. Ama bi mahsuru olmayacaktır diye düşündüm sonrasında. Çünkü hiç vakit kaybetmek istemedim hemen yazmaya başlamak istedim.Bugün için yazmayı planladığım yazı bi mutfak yazısıydı ama biraz önce kapı çaldı ve kargo şirketinin getirdiği Cumartesi günü yaptığım alışveriş kutusuyla başlayıveriyorum. Markozi Box..


 Bilenler vardır elbet. Bende 1,5 ay önce falan incelemiştim siteyi fakat çok dikkatli incelemdiğimi farkettim bu alışverişimde. Youtube üzerinden takip ettiğim Elifcan sayesinde haberdar olduğum kutuyu ilk incelediğimde sadece deneme boy ürünlerden oluştuğunu zannetmiştim. Geçenlerde yine bir videosunda alışverişini gösterirken tam boy ürünleri görünce acaba ben yanlış bir siteye mi bakıyorum neden tam boy ürünler var diye afalladım. Ve ardından tekrar inceledim ki, Meğer çoğunluğunun deneme boyu olan ciddi merak ettiğim markaların bazı ürünlerinin tam boy olduklarının farkına vardım. Ardından denemek istediğim markaları ürünlerini inceledim. Ürünlerden önce size alışveriş adımlarından söz etmek isterim. Öncelikle (ben öyle yaptım) google dan Markozi box'ı arattım. Online eczanem web sitesi içerisinde çıktı karşıma. Aslında önce üye olunursa daha sağlıklı olur (ki ben en son üye oldum) Sonra sepetinize ilk olarak Markozi box ı atmalısınız. Yani boş kutuyu satın alıyorsunuz ilk aşamada.Kutunun fiyatı  24,90 TL Ardından kutuya Seçeceğiniz 5 adet ürünü tanesi 1 TL den atıyosunuz. Seçeceğiniz ürünün miktarları ürün açıklama kısmında mevcut. İşte bence en önemli kısmı da bu. Çünkü 3 ml lik bi ürüne de 1 TL ödeyebilirsiniz, 40 ml lik bi ürüne de. O sebepten istediğiniz ürünü öncelikle seçin ve ardından miktarı sizin alıp almamanıza değecek mi onu kontrol edin. 5 adet ürünü de seçtikten ettikten sonra alışverişinizi tamamlayabilirsiniz. Kargo dahil toplada 36,89 TL ödemişim ben alışverişimde.


Gelelim benim aldıklarıma. Öncelikle denemek için fırsat kolladığım ilk fırsatta da deneyeceğim marka La roche posay ile ilgilendim. ama Markanın neredeyse benim ihtiyacım olan tüm ürünleri 3 ml civarı yani deneme boy ürünlerdi. Üzülerek vazgeçtim markadan. ardından Avene ve DDF de çok merak ettiğim markalardı. Onlar üzerinde yoğunlaştım. Aslında La roche posay ve avene in termal sularına sahibim ama bu aralar nemlendiricilerle kafayı bozduğumdan o konuda yoğunlaşmış durumdayım genel olarak. Ve ilk seçimim Avene markasına ait spf 20 içeren Hydrance Optimale UV Legere Karma ciltlere uygun nemlendiricisi oldu. Güneş koruma faktorü olması ayrı bi güzellik tabi. Ürün 40 ml . Ve Dermoeczanem . com da fiyatı 72 TL den 54 TL ye düşmüş.



 Yani tek başına bile kutunun parasını çıkardığı gibi fazlası bile var yani. Ardından da DDF in 14 gr Advanced firming cream İnce çizgileri ve kırışıklıkları azalttığını iddia eden normal cilt tipine uygun nemlediricisini aldım. Gece ve gündüz uygulamalar için uygun olduğu gibi yaşlanma karşıtı olan bu nemlendiriciyi oldukça merak ediyorum. 14 gr ürününün fiyatını bilmesemde tam boy olan  48 gr lık ürünün fiyatı 449 TL. oldukça pahalı. Bence riske edilmicek derecede pahalı ve denemem için büyük bi fırsat oldu Markozi Box.


 3. ürünüm ise Sebamed markasına ait oldu. Sebamed'in bi sabununu aldım ama açıkçası daha büyük bi ebatta bekliyordum. 20 gr lık sabununu eşim için aldım. Eşimin ellerinde özellikle parmaklarının katlanma yerlerinde aşırı kuruma söz konusu. Dermotolojik bir ürün olduğundan iyi gelebileceğini düşündüm.

 4. ve 5. ürünüm aynı markaya ait 2 Babe ürünü oldu. Sanırım dikkatli bakmamışım ki bunlar deneme boy ürünler gelmiş. bi tanesi tonik diğeri ise temizleme sütü her ikisi de 25 gr. Aslında denemem için yeterli. Babe markasıyla da tanışmamıştım böylece tanışmış olucam.

Markozi Box 2 adet deneme boy ürün de hediye koymuş kutumun içine,alışverişimden hariç. Bi tanesi La roche posay 'in Toleriane 3 ml nemlendiricisi ki bu beni oldukça mutlu etti, bir diğer hediye ürün ise aknicare markasına ait tedavi edici kapatıcı kremi oldu. Ayrıca kutuda gül yaprakları ve 1 adet de vanilyalı tealight da mevcuttu.

Ha bu arada benim kutum da Karton.. ;) Bakalım önümüzdeki günlerde kullanıp test edicem. Umarım memnun kalırım. Sonuç olarak mantıklı bir alışveriş yaptım. Sadece Avene ve Ddf ürünü bile yeterli olurdu benim için kutunun değeri açısından. Pembekalın..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İncir Reçeli 2

Rebul Kolonyaları

Succulent ve Kaktüs Dikimi