ÇEYİZİMİN İLK ADIMI..

Ve beklenen,hayali kurulan,kurgulanan,sürekli değişen fikirlerle çeyizimi dizmeye başladım bilee..Ayrı bir tat bu.Çok araştırdım,çok gezdim.Benim yaşadığım şehirler kapsamında en iyilerini bulmak için elimden geleni yaptım..Ki şuan herşey içime sine oldu..Henüz daha yeni başladım ama size de elimden geldiği kadar yardımcı olmak adına paylaşıcam çeyizimin ilk adımlarını.Bütçeme uygun bilgiler olacak bunlar..Tabiki daha iyileri,güzelleri ve kalitelileri vardır..Öncelikle yemek takımımdan bahsetmek istiyorum.Bernardo da çok beğendiğim ancak Karaca'nın kampanyasının daha cazip geldiği bir ürünle başladım.Ben misafirlik yemek takımımın kare olmasını istedim ama şartlamadım kendimi..Bence sizde hiç bi konuda şartlamayın,çünkü bunlar hızla değişkenlik gösterecek zevkler içeriyor.Fakat Karaca da gördüğüm kampanya yuvarlak yemek takımıydı ayrıca kampanya kapsamında çatal bıçak seti,tencere seti,çaydanlık,cezve,çay-kahve fincanları ve düdüklü tencere vardı ve fiyatı 1.399 Tl gibi bişeydi.Benimse Bernardo da beğendiğim takım (sadece yemek takımı)bunun iki katı fiyattı.Mantıklı davranmaya çalıştım..Üzgün bi şekilde yuvarlak yemek takımı olan Karacadaki seti almaya karar verdim.Bu kampanya kötü bi kampanya değil fakat benim isteklerime karşlık gelmiyordu.Yemek takımlarında 10 a yakın seçenek,çatal bıçak takımlarında 6-7 farklı seçenek ve tencere setinde de seçenekler vardı.İstediğinizi seçebiliyorsunuz.Eğer beğenmezseniz fiyat farkını ödemek koşuluyla daha yüksek fiyatlı ürünlerde alabiliyorsunuz ki ben öyle yapmıştım.Çatal bıçak setimi ve tencere setimi ek ücret ödeyerek alacaktım.Ayrıca Karaca'nın 10 yıl garantisi var.Nasıl bi garanti?şöyle;10 yıl boyunca sizin ürünleriniz stokta bulunduruluyor ve elinizden düşüp kırılan her bir ürünün aynısını ücretsiz temin ediyorlar..Sonrasında ben model araştırmak için 3-4 Karaca mağzası gezdim ve birinde bi kampanya daha gördüm.Elite paket kampanyası,ayrıca fark ödeyip alacağım çatal bıçak seti ve Kare yemek takımı içeriyor.Bu benim için çok büyük mutluluk oldu..Hemen aldım..Side serisinden herhangi birini seçebiliyorsunuz ben yani biz Safir modeli aldık.Aslında bana kalsa desensiz bir model olan Mona lisa takımını tercih etmiştim ama nişanlımı da kıramadım.
Göze oldukça aşina olan bir model,Karaca'nın reklam yüzü. :)
Desensiz olmasını istememin sebebi masa düzeninin renk uyumunun geniş bir yelpazesi olacğıydı.
Bakalım bu takımla nasıl sofralar hazırlayacam.Şunu da söylemdeden geçmek istemiyorum.Bernardo kampanya başlatmış.Kare yemek takımı ve çatal bıçak setini kapsayan bir kampanya.Fiyatı da çok uygun 1,599 TL.Ben açıkçası biraz üzüldüm keşke biraz daha bekleseydim dedim.Benim aldığım bu kampanya da bir de çatal bıçak seti vardı.Onu ise Halley adlı üründen yana kullandık.Keskin hatları kare yemek takımıyla oldukça uyum sağlıyor.
Bu iki güzel ürünün fiyatı 1.500 TL civarı..

Yorumlar

  1. Canını sıkmak istemem ama şuan daha da düşük fiyatları ayrıca zevklerimiz hemen hemen aynı:) iyi alışverişler tatlım..Buarada aldığın semt neresiydi..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

İncir Reçeli 2

Rebul Kolonyaları

Succulent ve Kaktüs Dikimi