Çeyizimin diğer adımı..

Sizlere bugün kahvaltı takımımı anlatıcam.Yine çok içime sinerek aldığım ama almadan önce çok araştırdığım kalhvaltı takımımı Bernardo'dan edindim.Daha doğrusu seçtiğim takım bana hediye edildi..Bir çok markanın kahvaltı takımı var ama bence en güzeli Bernardo'dan benim aldığım.Bi tane daha al deseler heralde aynısını alırım.Ben kahvaltı takımımın biraz cıvıl cıvıl olmasını,iştah açmasını istedim.Hoş benim ki piknik masasını andırıyor ama çok severek seçtim..
 
Yeşil pembe pötikareli çok cici bir takım.33 parça olup 6 adet servis tabağı,6 adet yumurtalık,6 adet çay fincanı,6 adet çay fincan tabagı,6 adet küçük kayık,1 adet şekerlik ve kapağı,1 adet tuzluk,1 adet karabiberlik'ten oluşuyor.Takımın çaydanlığı yok.Bazı takımların çaydanlıkları da mevcut.Bu ürünün fiyatı 245 TL.Şuan da indirimde bence kaçırılmayacak bir takım.Ayrıca bu deseni barındıran 6 kişilik yemek takımı da mevcut.
Kahvaltı takımımı tamamlamak için işe koyuldum ve en uygun çaydanlık,çatal bıçak takımı araştırdım.Çaydanlığımın takımıma uygun olması için iki seçenek vardı.Yeşil yada Pembe.Ve tantitoni de yine şeker mi şeker bi çaydanlık gördüm.Bir çok rengi vardı ama ben Yeşil rengini seçtim.Mağzasında 159 TL olan çaydanlık şuan indirim dolayısyla 109 Tl ye düştü.Fakat ben indirimi beklememe gerek kalmadı ve Markafoni de aunı çaydanlığı buldum üstelik çok daha ucuza 88 Tl idi.Tabiki kaçırmadım.Böyle fırsatlar değerlendirilmeli bence.Aynı marka,aynı renk neden almıyım ki.  
İşte bu tontiş çaydanlığa sahibim.Ben bir mor tutkunu olarak bu rengi almamın sebebi Kahvaltı masamda bir bütünlük sağlamak.Diğer renklerinin fotograflarını da koyacam fikir edinmeniz için.Mutlaka size uygun bir renk vardır.



Bu modellerin kırmızı ve beyazını da mağzada gördüm.




En son çatal bıçak takımını aldım.Aslında Pembe pötikareli bulsaydım süper olacaktı.Yada yeşil.Esse de yeşil pötikareli var fakat benim kahvaltı takımıma göre çok çiğ bir yeşildi.Bende pötikareden vazgeçtim.Yine sadece uyum sağlamak için Bernardoda Yeşil Kare saplı 24 parça Çatal bıçak takında karar kıldım üstelik şanslıydım ben pötikare ararken indirime girmiş.İlk gördüğümde 98Tl 'den 74 Tl ye düşmüştü.Almak için mağzaya gittim ve toplamda % 50 indirim uygulanmış 50 TL'ye aldım.Çok şanslıydım.
Hayal ediyorum da pembe bi masa örtüsü üzerinde kahvaltı takımımı,çaydanlığımı ve çatal bıçaklarımın uyumunu.Umarım biran önce o görüntüyü de sizlerle paylaşırım.Bu anlamda da herşey içime sindi.Mutluyumm.(Bu arada kahvaltı takımımı bana hediye eden canım Gülseren'ime de çok teşekkür ederim..)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İncir Reçeli 2

Rebul Kolonyaları

Succulent ve Kaktüs Dikimi