SİLİKON TABANCAM VE İLK ESERLERİM



Ne zamandır isteyip de ihmal ettiğim hatta ihtiyaç duyup da ertelediğim silikon tabancasını aldım sonunda.Evde birçok takı,toka,aksesuarı bugün için bekletmişim.Ve ayrıca yapmak istediğim şu düğme küpeler,telefon kılıfımı süsleme de cabası.neredeyse hepsini yarım saatte hallettim ve çok keyif aldım. şu aralar evde geziniyorum neleri silikonlayabilirim diye..

Yaptıklarımın ve onardıklarımın bir kısmı yukarıda.

 Silikon tabancası gayet kullanışlı henüz acemi olduğumdan bu tabancadan memnunum.


Küpelerin yapımı da maliyeti de çok uygun.Öncelikle bi düğmeci buldum ve bi kaç düğme seçtim.Sonra takıcılardan küpe klipsi aldım.Yaptığım tek işlem düğmelerin arkasındaki çıkıntıkları penseyle çıkarmak oldu.Ardından silikonu düğmeye sıktım ve klipsle birleştirdim.Bunlar denemydi.Artık düğmeciden çıkmam gibi geliyo..Bu arada düğmelerin tanesi 1.5tl,Klipslerin çifti 1tl,Silikon tabancası 15 tl.Herşey çok uygun..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İncir Reçeli 2

Rebul Kolonyaları

Succulent ve Kaktüs Dikimi