Bileklikler


Geçenlerde bi internet sitesinde gördüğüm hem model olarak çok hoşuma giden hem de yapımı çok kolay olan bileklikleri sizlerle paylaşmak istedim..Her aşamasını çok iyi fotograflayamadığım ve daha yararlı olacağını düşündüğüm için internet sitesindeki fotograflarla anlatacağım bilekliklerin yapımını.Ve tabiki yaptığım bileklikleri..Elimde olan malzemeleri kullanmaya çalıştım bu nedenle çok istediğim renkler diiller ama yine de kullanacağım bileklikler..

Malzemeler gördüğünüz gibi kolay bulunabilirler.Sarı toplu zincir yerine taşlı zincirler de tercih edebilirsiniz.
Kalın bir deri,mumlu ip,zincir ve kapama için kullanılacak somun..Ben boncuk kullandım.

Mumlu ipi deriyi iki kat yaptıktan sonra sarılır.


Zincirle birlikte sarma işlemi devam eder.




Sarma işlemi bitince sıkıca bağlanır.


Ve kapama için kullanılacak somun iki düğüm arasına iyice sabitlenir.

Deri ve ip fazlalıkları temizlenir.


Rengarenk bileklikler gerçekten çok şıklar.


Aşağıdakilerde benim uyguladıklarım.Ben taşlı zincir kullandım.
 
Her taş arasını iki defa iple doladım ama  fakat çok sıkı oldu biraz daha serbest olmalıydı.




Pembe ve yeşil renkli mumlu iplerle yaptım.Bir de örgülü bi bileklik yaptım.

Örgülü bilekliğin yapımı da çok kolay onun da yapılışını koyucam.


Tabi bi kaç tane daha olursa çok daha güzel görüneceklerdir.





Gördüğünüz gibi ben kapama için boncuk kullandım.Aslında normal takı kapamalarım da vardı fakat orjinaline en yakın olsun istedim.

Bileğimde 3 tanesi bile hoş dururken arka kapamaları boncuk olduğundan biraz kaba oldu ve beni rahatsız etti.Bende bir tanesini normal kapama yaptım.
 Sanırım somun boncuktan daha kullanışlı olur..
Sizlere kolay gelsin.Bir sonraki örgü bileklik yapımını da inceleyin..





Yorumlar

  1. Bu tip yazılar yazarken lütfen orjinal fikri ve tabi en önemlisi resimleri nereden aldıysanız oraya da link verin yazınızda.

    YanıtlaSil
  2. somon balığındanmı bahsediyorsunuz yoksa somundanmı :P

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

İncir Reçeli 2

Rebul Kolonyaları

Succulent ve Kaktüs Dikimi