Kırmızı Pancar Ara Öğün

Merhabalar,

Mutfaktan sesleniyorum bugün yine. :) Bu tarifi ister ara öğün olarak değerlendirebilirsiniz, isterneniz benim gibi öğün olarak. Ara öğün olarak değerlendirecekseniz Etimek kullanmalısınız.







Kırmızı pancar ile gecen sene bi imtihanım olmuştu.Çok sevmemiş olmalıyım ki  uzunca bir süre aklıma bile gelmemişti tüketmek.
Bu sene semt pazarlarına gitme çabası içerisindeyim.Ev için yaptığımız sebze meyve alışverişlerini genellikle marketten yapıyorduk.Zaten geçen seneki Pancarı da markette böyle yarı pişmiş,vakumlanmış bi şekilde satın almıştım.Belki de bu sebepten sevmemiştim.
Pazar da böyle turp a benzeyen kıpkırmızı kök bitkisinin ne olduğunu sorup hemen aldım.Belki yadırgayacaksınız,bilmiyor musun yani diye fakat benim gözümde turp,şalgam ve pancar neredeyse aynı görselde.
Dönem dönem çarşı-pazarda sokakta soyulmuş beyaz şeker pancarı satıcılarından mutlaka alırım.
Bundan sonra kırmızı pancarda favorim.Bi kaç defadır alıyorum ve bir çok tarifle değerlendiriyorum.
Bugün yaptığım pratik atıştırmalığı fotograflamışken sizlerle paylaşmak istedim.

Malzemeler;
-Kırmızı Pancar
-Ton Balığı
-Çörek otu
-Zeytin Yağı
-Sirke
-Tuz


Pancarları rendeleyip tuzla biraz ovdum.Ardından çörek otu , sirke ve zeytinyağı ekleyip karıştırdım.En son ton balığının yağını süzüm karışıma ilave edim balıkları ezmeden karıştırdım.
Bu noktada eğer ara öğün olarak değerlendirmek isterseniz Etimek üzerine , Öğün olarak tüketecekseniz Tost Ekmeği üzerine servis ederek  tüketebilirsiniz.

Yine çok aparetaif, mazlemeleri kolay bulunan bir tarif oldu.
 Bu tarife benzer Avokadolu bir tarifi daha paylaşmıştım.Okumak için Tık Tık.
Afiyet Olsun.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İncir Reçeli 2

Rebul Kolonyaları

Succulent ve Kaktüs Dikimi