School Velvet Smooth Elektronik Ayak Törpüsü

Merhabalar,

Şu çok meşhur elektronik ayak törpüsüne ben de duyarsız kalamadım.Her kullanan çok memnun olduğunu çeşitli mecralarda paylaştı.



Çok sorunlu topuklarım olmasada,kendimce yöntemler uygulasamda yumuşak topuklar için bu ürünü denemek istedim.Çünkü her ne kadar kremler ,yağlar işimi kolaylaştırsada denediğim rende gibi törpüler çok işime yaramıyordu.

Peki ben memnun kaldım mı? İyiki almışım mı dedim yoksa pişman mı olmuşum? Cevabı yazının devamında..


Alır almaz temiz ve kuru topuklarıma uyguladım.İşin gerçeği beklentim çok yüksekti.Uygularken kullanım hatası mı yapıyorum acaba diye kendimi sorguladım.Evet reklam görselindeki gibi derin çatlaklı değil topuklarım ama bence öyle olsa bile ilk uygulamada bebek topuğu gibi olmaz.
Pek işe yaramadığını düşünüyordum ama dokunduğumda çok şaşırdım.Gerçekten çok yumuşaktı ve tüm ölü deri yok olmuştu.Bence iş sadece burada bitmiyor,güçlü bir nemlendirici yada yağlarla desteklenmeli ayak bakımı.
Bu yazıyı yazabilmek için 4 haftadır ürünü kullanıyorum.Toplamda 4 defa kullandım.Her kullanım sonrası daha da memnun kalıyorum.



Uygulaması oldukça kolay. 4 adet pille çalışmakta.Piller ürünle birlikte geliyor.
Ayrıca harici başlıkları da mevcut. Rulo törpünüzün aşındığını düşünürseniz yada evde bi kaç kişi kullanacaksanız herkes kendi başlığını satın alabilir.








Bir çok satış noktası var.Marketler, Eczaneler, Watsons, Gratis, Rossman gibi yerlerde satın alabileceğiniz gibi internet üzerinden de rahatlıkla satın alabilirsiniz. Ortalama fiyatı 79 TL .
Sonuç olarak ben memnun kaldım. Sürekli ve kolay uygulama sağlaması oldukça cazip.
Severek kullanmaya devam edeceğim.

İyi Günler.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İncir Reçeli 2

Rebul Kolonyaları

Succulent ve Kaktüs Dikimi