Magnum Store 'culuk :)

Merhabalar,

Son zamanlarda görüp içimin gittiği bi dükkan olan Magnum Store bulunduğum şehirde olmadığından,kendi Magnum'umu kendim yapmaya karar verdim.
Elbette tarif falan yok. Benim  izleme şansım oldu dükkanda nasıl süsleme yaptıklarını ve yapabileceğimi düşündüm.




Onlarda paketlerinden çıkardıkları Magnumların üzerinde işlem yapıyolar. Bir nevi Waffle mantığı. Dilediğiniz şekerleme ve çikolata ile süslüyorlar.

Ben özellikle çikolatayı benmari usulü eritip dökmedim çünkü çikolata donunca oldukça sert bi kıvam alıyor. Bense öyle olmasını istemediğimden dondurmanın üzerine şekerlemeleri de tutması için ganaj hazırladım. Nasıl hazırladığıma gelirsek, 1 paket (200 gr) kremayı tıkırdayana kadar ocakta tuttum , ocaktan aldığım kremanın içerisine 1 paket (80 gr) bitter çikolatayı ekledim. Eriyene kadar karıştırdım. Bir süre dolapta beklettim kıvam aldıktan sonra Dondurmaların üzerine şeritler halinde gezdirdiğim ganajın üzerini çeşitli şekerlemeler, pastacılıkta kullanılan süslerle renklendirdim.



Hiç bir püf noktası ve zorluğu yok. Sadece Elinizi çabuk tutun ve malzemelerinizi elinizin altında bulundurun. Çünkü dondurma sizi beklemiyor içten içe eriyor. Sonra benim gibi sapı elinizde  dondurmayı kaşıkla yemek zorunda kalırsınız. Tabi ben fotograf çekme muhabbetlerine derinden dalıyorum.. :) Yaz günlerini evde dondurma yerken eğlenceli hale getirin.

Afiyet Olsun..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İncir Reçeli 2

Rebul Kolonyaları

Succulent ve Kaktüs Dikimi