Carmex Lip Balm

Merhabalar,

Soğuk kış günlerimin en büyük yardımcıları olan lip balmlar özellikle son bir kaç senedir vazgeçilmezim..Yaz - Kış mevsim ayırt etmeden günün her saati elimin altında olmak zorundalar.Kısacası Lip Balm canavarıyım
denilebilir.





Bu zamana kadar çok sayıda lip balm kullandım ve bitirmediğim lip balm yok gibi. Sadece 1 tanesine ara vermiş olabilirim. :D biter o da şüphesiz. 
Ama gelelim yazının başrol oyuncusuna.

Çok merak ettiğim, övüle övüle bitirilemeyen fakat maalesef ülkemizde satışı olmayan yine de benim sahip olmak zorunda olduğum Carmex lip balm.

Esasında kavanozlu ambalajlar çok hoşuma gitse de strelizasyon açısından sağlıklı olmayacağından stick balmdan yana oldu tercihim.


Êvet ! açık ara farkla, bu zamana kadar kullandıklarımın enn iyisi.Burt Bees'ler dahil.
Ürünün en önemli özelliği iyileştirici etkiye sahip olması.Özellikle kış aylarında çatlayan dudaklar için bire bir. Yoğun nemlendirme ve uzun süre koruma sağlıyor.Dudaklarınızın üzerinde kalın bir katmanla soğuğa karşı korumanın yanı sıra iyileştirici etkisi diğerlerinden ayırt edilmesindeki en önemli etken.
Bir çok lip balm kullanıyorum aynı anda,
fakat bunu gece yatmadan önce ve kışın kullanıyorum.



Açılmamış bir paketim daha var onu da bir sonraki sene kış ayında kullanmayı planlıyorum,zira daha sıcak mevsimler için yeterli miktarda memnun kaldığım balmlarım var.






Kısacası kışlık Balm'ımı buldum ve çok mutluyum.

Temin edebilirseniz mutlaka deneyin derim.


Sevgiler 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İncir Reçeli 2

Succulent ve Kaktüs Dikimi

Yves Rocher Kahveli Duş Jeli