ASTROLOJİ

Ben bir BALIĞIM..Ay burcumsa Kova. Ve diyorki;Ay'ı kova burcunda olan işilerin özgürlüklerine çok bağlı ,sağı solu belli olmaz,heyecanlarını bastırırlar  ve bağımsızlığını bastıra bastıra yasamak isterler.Gizli bilimler ve doğüstü olaylarla ilgilenirler.orjinallikleri,yaratıcılıkları ve kendilerine özgülükleri dikkat çeker.Gerçekten kimseye ihtiyaçları olmadığı duygusunu verirler.İlgi odağı oldukları veya baskı altında kaldıkları zaman isyan ederler.Fazla yakınlık onlara boğucu gelir.Sevgili olmaktan ziyade iyi bir arkadaştırlar.Onlar zor gülerler,zor ağlarlar....vs.vs.

Şimdi herzamanki gibi ben tersten başlıyim istiyorum yorumlarıma:Ben bir balıkm olduğum için elimde olmayan sebeplerden ötürü fazla duygusalım.Bunun için zor ağlama kısmı pek uymuyo gibi görünsede duruma göre benimde kendime inanamadığım zamanlar olmuyor diil. Bazen içimden " bu ne soğukkanlılık,duygularım nerde" dediğim olmuştur.Kendimle ilgili durumlarda hemen ağlarım fakat durum bnm dışımdaysa ne kadar üzülürsem üzülim ağlamıyorum.erteliyorum bi nevi..Gülmek konusundaysa hiç bişe diyemeyeceğim çok gülerim ve gülmeyi çok severim..
Sevgili olmaktan ziyade iyi bir arkadaştırlar cümlesi iyi bir sevgili olmadığımı da anlatsada ben öyle olduğunu düşünmüyorum çünkü ben sevgilimle aynı zamanda çok iyi arkadaş olma fikrindeyim ve bu anlamda yürütüyorum ilişkimi. Bu da demek oluyor ki iyi bir sevgiliyim.Arkdaşlık benim için önemlidir elimden ne geliyorsa yaparım arkadaşlarım için. fakat çoğu bende öğrenip ilk bana uygulamışlardır.(Yıllardır bi yerlerde yanlış yapıyorum ama nerde?)
Fazla yakınlık boğucu gelir,kesinlikle. En yakın arkadaşımla bile aramda çok ince bi mesafe vardır. Bunu yapmak için özel bi çaba harcamadığım gibi herhangi bi düşünceyle de yapmıyorum. tamamen doğal oluşan bi durum ki bunun çok da farkındayım. kötü bi durum olmadığını düşünüyorum.Fazla samimiyet tez ayrılık getirir,ama azıcık resmiyetim kimseye bi zararı olmadığı gibi ömrünü de uzatır o arkadaşlığın diye düşünüyorum. Tüm marifet samimiyetin boyutundadır bence.
İlgi odağı olduğunda veya baskı durumunda isyan ederler. Evet yani çok olmuştur ilgi odaklığı ve hemen çekivermişimdir kendimi.Çünkü ilgi odağında olan kişinin çekemeyeni çok olur ve eninde sonunda en çok zararı gören kişi olur.Bu düşünceyle ne durumdaysam yanın,mda yönümde kim varsa  bırakırım.baskı durumu da öyledir.Aklıma ne geliyosa yaparım yapmışımdır da o baskıdan kurulmak için.sonu ne olursa olsun.
Hiç kimse  kimseye ihtiyaç duymadan yaşayamaz fakat en uç noktadır benim birinden yardım istemem. öyle gereksiz yere kimseden bişe istemem kimseye el açmam.açtıysam da elimden geleni yapmışımdır ve olmuyodur.Durum ciddidir.Çok gerçektir yalan yoktur.
Gizli bilimler ve doğaüstü olalar...Evet ya evet kesinlikleee..acayip ilgi odağımdır. Çok keyif alırım bu tarz bi bilgiyi öğrenirken ve heycanlanırım. En basiti ufolar..Ben inanıyorum evrende yalnız değilizdir..Bunu illa birinin gözüme sokması da gerekmiyor yada ispat etmesi. Fakat onca yayın onca fotograf onca bilgide üfürülmüyodur canım..Bilim de zaten hiç bitmeyen öğrendikçe öğrenilen bir sürü dalı olan ve gerçekten de farklı gizli bilimler benim hayatımda çok önemlidirler..
Heyecanlarını bastırırlar.. bu durum can sıkıcı oldu artık bnm için.Bir olay duyarsınız herkes farklı mimiklerle ses tonlarıyla tepki gösterirler, ben!Ya hiç şaşırma refleksi hiç hayrete düşme durumları olmuyor.Artık yanlış anlaşılmaktan korkuyorum yapmacık bi şekilde tepki veriyorum. Mesela bi arkadaşım bi zamanlar çok samimi olduğum bi arkadaşım bana henüz biz 21-22 yaşlarındayken çocuk aldırdığını söylemişti. ben içimde hayal kırıklıkları,şaşkınlıklar,milyonlarca soru yaşarken yüz ifademde sanki bana okulda geçen sıradan bi gün anlatıyo gibi bir ifade. sanki biliyomuşum gibi ilk defa duymamışım gibi..Bu durum bnm kaç yıllık arkadaşlığımı açsada o anda tepki verememiştim mesela bunun gbibi olaylar tabi bu en uç noktasıydı çok yaşıyorumm. bazen iyi bir durum olsada çoğu zaman kötü bee..
Ve son olarak evet özgürlüğüme çok bağlıyım. fakat bunun ay burcundan kaynaklandığını bilmiyodumm.Diğer özellikleriminde.özgürlüğüm benim nefes almam demektir.ksıtlanırsa boğazımı sıkıyolarmış gibi olur.Hiç bir farkı yoktur benim için ikisi de aynı durumdur. yaşadım gördüm. nefes alamıcaktım....

Her neyse ben şunu öğrendim ay burcuyla ilgili;Güneş burcu dönemsel ve gezegenlerin hareketleriyle davranış ve durum farklılıkları yaratsa da ay burcu asla değişmeyen karakter oluşumunu yaşam şeklini oluşturan özellikler taşıyormuş. asıl önemli olan ay burcu bence..herkes bilmeli ay burcunu. ben inanamadım bu kadar beni yansıtan özellik meğer ay burcumun etkisindenmiş...MUTLUYUM ŞUAN..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İncir Reçeli 2

Rebul Kolonyaları

Succulent ve Kaktüs Dikimi